niedziela, 5 lutego 2012

Sekretarzyk - stary na staro .

Prawie skończyłam mój sekretarzyk i nie wiem do końca czy chce go tak zostawić . Przetarłam go bardzo mocno i jak włozyłam szuflady byłam zadowolona z efektu , im bardziej sie mu przyglądam tym bardziej mi się podoba . Brakuje mu tylko podkładki do pisania , ale już mam pomysł i wybrany papier . An old writting-desk is finally finnisched . Nice work and nice results I'm proud .







































Lubie ten czas, kiedy zimą zaczynają pojawiać się rośliny cebulkowe . A najbardziej lubię hiacynty . Lubie patrzeć jak rozkwitają . Rankiem jeszcze zielone a wieczorem ujawniają swój prawdziwy kolor . Żonkile i  narcyzy zostawie na póżniej - uważam że jeszcze na nie za wcześnie , przyjdzie na nie pora w marcu . Prymulki uważam za typowo wielkanocne kwiatki, ale nie mogłam sie oprzeć pieknemu różowi .
 


No i na koniec kilka słów o starociach . Mam tu w miescie taką rupierciarnię, można tam znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy - od mebli po łyżeczkę do herbaty . Nie cieszą rzeczy w cenie ale takie za kilka zlotówek :) Ostatni zakup to  szuflada od maszyny do szycia i świecznik. Chcąc oczyścić świecznik wrzuciłam go do kwasku cytrynowego i przesadziłam odzyskał swój pierwotny złoto-miedziany kolor , a nie o to chodziło , musze czakać aż znów ześniedzieje i bedzie pasował do trójramiennego świecznika ( tego już nie czyścilam) .

4 komentarze:

  1. Ładnie go przetarłaś, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni Ci wyszedł ten sketretarzyk, to w ogóle jest taki mebel z duszą i na skarby:) co do kwiatków, to pięknie się u Ciebie pokolorowało w te mrozy, kwiatki prezentują się cudnie w tych ocynkowanych doniczkach i świecznik też niezły, ja tak sobie teraz marzężeby taką szufladę od maszyny zdobyć, Twoja jest super i fajny pomysł żeby do niej wstawić doniczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny ten sekretarzyk!!! Bardzo bym chciała taki mieć i jeszcze bardziej taki zrobić :) Pięknie tu u Ciebie i klimatycznie :) Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny sekretarzyk! Pięknie przetarty:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń