czwartek, 9 kwietnia 2009

Pokój Maciusia cz.I

darmowy hosting obrazków

Pomalutku powolutku pokój mojego dziecka zaczyna mieć ręce i nogi. Pomysłów masa tylko jak to pomieścic na 10 m2 ??

Czeka mnie malowanie ścian i poszukiwanie materiału na zasłonki w krateczkę .... na razie nieosiągalne.

Mam pomysł na skrzynię na zabawki , ale skrzynie trzeba wygrzebać z szopy i przywieść do stolicy i ją oczyścić i odnowić i ... Ale dam radę


Na razie do kompletu powstały:

  • krzesełko 30 letnie "REKSIO" mojego męża - przerobione na białe krzesełko z motywem Królika Piotrusia





    darmowy hosting obrazków

  • do kompletu pólka na misie z motywem Zajączka Benjamina


darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków


  • przez przypadek znaleziona w internecie w firmy Fiorentino pościel z motywami bajki Beatrix Potter.


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków


3 komentarze:

  1. faktycznie - pościel tak piękna jak opisywałaś!
    Pokoik nabiera wspaniałych rumieńców, a krateczki śliczne widziałam ostatnio w Jysku (czy jak to się tam pisze??)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ten pokoik jest tak bajkowy! a przecież to dopiero początki, klimaty Piotrusiowe są bardzo bliskie memu sercu i pewnie niejedno jeszcze podbiją

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe mam takie same krzesełko,pamiętają jeszcze mnie i moją siostrę...właśnie w planie je odnowić i przystosować do pokoju mojego synka,efekty pokażę na blogu,pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń